czwartek, 16 lipca 2015

Różowe millefiori...

 Witajcie,

Moje plany rozwoju bloga trochę nie wypaliły a to za sprawą przełomu w życiu moim i mojej rodzinki- w styczniu dostałam pracę i o blogowaniu musiałam zapomnieć. Od niedawna pracuję jednak na 1/2 etatu więc jest łatwiej znaleźć czas na pasje.
Mój mały warsztacik wzbogacił się wreszcie o profesjonalne nożyki do FIMO, wykrawaczki, skalpel, pigmenty, narzędzia do modelowania- czyli wszystko to, dzięki czemu pracuje się sprawniej i przyjemniej a możliwości się zwiększają. Oprócz tego zaopatrzyłam się w więcej sznurków, łańcuszków i trochę srebra. Można poszaleć.

Dziś biało różowy komplet w technice millefiori- zawieszka na łańcuszku posrebrzanym i kolczyki- w nich elementy srebrne.







Mam nadzieję, że kolejny post wcześniej niż za pół roku ;)
Pozdrawiam





4 komentarze:

  1. Bardzo fajny zestawik . Sama obecnie lacze prace z prowadzeniem bloga i mam nadzieje ze dam rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne :) zapraszam do siebie na candy www.mamaszyjezosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi poznać Twoją opinię.