wtorek, 12 listopada 2013

Karnawałowe klimaty

Końcem października trafiłam na Kreatywnego Kufra, a tam na nowe wyzwanie tematyczne Podróże- Brazylia. Na myśl o Brazylii przychodzi mi do głowy od razu karnawał w Rio a więc tancerki w pięknych złotych strojach z pióropuszami. Zamarzyło mi się zrobić jakiś wisior czy kolczyki nawiązujące do tematu :).

Powstał wisior.

Wykonany w całości z fimo. Jedynym dodatkiem są maleńkie cyrkonie z odzysku- z bluzki córeczki, w której zrobiła się dziura. Zawieszony na czarnym rzemieniu.








Muszę przyznać, że zachwycił mnie efekt połączenia fimo transparentnej ze szmaragdowym kolorem... Na myśl przychodzi mi lazurowe morze. Szkoda, że środkowy element jest taki mały. Z pewnością wykorzystam ten "patent" niebawem ponownie, tym razem w większym wymiarze.

Wracając do Kreatywnego Kufra- szczęka mi opadła gdy zobaczyłam dziś te cuda zgłoszone do wyzwania... ale co tam. Zgłaszam moją skromną pracę również. Pierwsze koty za płoty ;).



7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny! Jak wyrwany z papuziego ogona ;) Życzę powodzenia, choć też zgłosiłam swoją własną pracę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wisior, powodzenia w wyzwaniu :). Bardzo podobają mi się również inne Twoje prace, są piękne i oryginalne. Z przyjemnością zostanę na dłużej :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Dziękuję choć baaaardzo wątpię by moja praca została wybrana spośród takiej konkurencji :)

      Usuń
  3. śliczności! mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faworyt? Przemiło jest czytać takie komentarze. Nie spodziewałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wisior jest przepiękny! jakie cuda kryją się w tym internecie! Że też nie trafiłam na Twojego bloga wcześniej. bardzo żałuję, bo robisz genialne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny efekt! Bardzo lubię żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi poznać Twoją opinię.