środa, 12 listopada 2014

Oszroniony naszyjnik

Ostatnio dosyć słabo u mnie z natchnieniem. To dziwne bo do lepienia chęci mam, pomysły zapisane w notatniku też ale brak zapału do ich realizacji.

Wczoraj wydarzyło się za to coś co uwielbiam i na co ciągle czekam. Po ujrzeniu tematu nowego wyzwania w KK a konkretnie fotografii MrÓ dostałam takiego zapału do pracy, że aż szok. Nie mogłam się doczekać kiedy dzieci zasną a gdy już usiadłam do modeliny to nie umiałam jej odłożyć, chciałam jak najszybciej zobaczyć efekt końcowy. Czułam się podobnie jak przy wciągającej książce... Położyłam się spać grubo po północy i dziś ciężko się wstawało ale było warto :)

Inspirując się kolorami fotografii do stworzenia wisioru użyłam FIMO Effect a dokładnie dwóch jej kolorów metalicznych- granatowej (niebieski szafir) oraz perłowej białej.Jego sercem jest szklany kaboszon, od którego wychodzi delikatny, subtelny wzór z liścmi (również motyw ze zdjęcia).Wisior mieni się jakby był oszroniony a listki wyglądają jakby były z lodu... W łańcuszku szklane koraliki Jablonex w grafitowym kolorze.











Wisior zgłaszam do wyzwania Kreatywnego Kufra



W kolejnym poście jeszcze dwa zdjęcia naszyjnika z kolczykami, które powstały do kompletu.





4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba. Takie delikatne i nieprzekombinowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie delikatne, proste a zarazem bardzo piękne! Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uff. Przyznam, że przeszło mi przez myśl, czy nie jest zbyt prosto, czy czegoś nie dołożyć ale bałam się, że przekombinuję. Teraz już mam pewność, że to była dobra decyzja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi poznać Twoją opinię.