czwartek, 10 października 2013

Biżuteria FIMO - Pierwsze prace

Witajcie na moim blogu, na którym będę prezentować efekty mojej nowej pasji- tworzenia z modeliny, masy FIMO.

Nie potrafię robić pięknych zdjęć ale mam nadzieję, że  znajdą się osoby, które chętnie będą tu zaglądać.

W najbliższych będę dodawać prace z koralików, które powstały w ubiegłym roku i  przeleżały w pudełku do tej pory. Wreszcie przyszedł czas by ujrzały światło dzienne ;).

Na początek taki więc komplet w jesiennych barwach.

Kolczyki z masy termoutwardzalnej FIMO, łańcuszka i bigli w kolorze miedzi





Bransoletka z listeczkami FIMO zawieszonymi na łańcuszku w kolorze miedzi





Naszyjnik na sznurku woskowanym, wszystkie koraliki FIMO



3 komentarze:

  1. listeczki są absolutnie cudne! aż by mi się chciało popróbować coś z fimo jak oglądam takie śliczności... chyba musze odkryć sekret na długowieczność, żeby zdążyć nauczyć się wszystkiego co mi się marzy. W każdym razie podziwiam i gratuluję - talentu, stylu i cierpliwości w tworzeniu tych maleństw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten problem doskonale... Chciałabym wiele jeszcze rzeczy się nauczyć i to już, teraz ale czasu za mało. Póki co zostaje fimo ale za jakis czas mam nadzieję ze pochwalę się czyms innym.

      Usuń
  2. te listeczki są cudne :) bardzo, bardzo mi się podobają. widać, że są starannie wykonane i dopieszczone w szczegółach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi poznać Twoją opinię.