sobota, 12 października 2013

Więc chodź, pomaluj mój świat...

Nie wiem czemu ale dziś pół dnia nuciłam tę piosenkę. Za oknem pięknie świeci słonko- może dlatego mam taki radosny dzień? :) A może to dlatego, że nie tylko mam wspaniałą rodzinkę ale i wreszcie zajmuję się czymś co mnie pasjonuje?

 Mam nadzieje, ze u Was podobnie.

Dziś w prawdzie nie żółto ale złoto i niebiesko:

Kolczyki złoto-błękitne, ozdobione dodatkowo koralikami Jablonex







 Bransoletka z dwoma rodzajami zrobionych przeze mnie koralików FIMO- koraliki ze wzorkiem jak w kolczykach oraz koraliki ze złoceniami










Czy ktoś byłby tak miły i podpowiedział mi w jakim programie mogę podpisać zdjęcia w ładnym stylu, tzn. fajną czcionką? Szukam od kilku dni ale nie potrafię znaleźć...

4 komentarze:

  1. bransoletka cudna ;)
    ja używam programu Picasa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te programy do edycji znaków wodnych na zdjęciach są najpopularniejsze:
    Image Signature 1.5.1
    PhotoScape 3.5
    Mark It Now 1.1 Lite
    Ja używam, tak jak Sabina, programu Picasa3. Jest prostu w obsłudze, przy okazji obrabiam zdjęcia. Potem zaznaczasz grupę zdjęć i klikasz na eksportuj. Wybierasz np. rozmiar i jakość zdjęcia, plus wpisujesz znak wodny. Ale mnie wystarczył bardzo prosty tekst, nie miałam potrzeby udziwnień, nie jestem profesjonalistką :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za podpowiedzi :). Również używam do obróbki zdjęć od początku programu Picasa 3- jak dla mnie jest genialny. Zdecydowałam się na niego dzięki temu poradnikowi: http://jacek.kwasniewski.eu.org/F&F/jak_robic_zdjecia-produktow_sprzedawanych_w_Internecie.pdf
    Zdjęcia podpisuję także nim i jest super. W wolnym czasie przyjrzę się również tym programom poleconym przez Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolczyki :) chciałabym takie mieć, są bardzo w moim stylu :) śliczne rzeczy robisz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi poznać Twoją opinię.