wtorek, 29 października 2013

Słów kilka


Poniżej mój skromny zbiór dotychczas zrobionych wałeczków ze wzorkami. Kilka jeszcze nie wykorzystanych w żadnym projekcie... Nic specjalnego ale w odpowiednim połączeniu mogą dać fajny efekt :).



Najbardziej pracowite, czasochłonne było wykonanie róży. Nie do końca wyszła jak chciałam (przez czarny kolor) ale gdy zmniejszy się wałeczek ze wzorkiem wygląda ślicznie.

Czerwono żółty kwiat też troszkę bardziej skomplikowany i tu również nieco nie tak miało być ;)

Motylek zrobiony z ciekawości. Na pierwszy raz nie najgorszy chyba.


Jestem mile zaskoczona gdyż ktoś bliski poprosił mnie bym zrobiła komplecik który ma być prezentem... Robię więc nową wersję pokazanej tu już bransoletki i kolczyki do kompletu.
Nawet nie wiecie jak jestem przejęta...

Uciekam bo synek wzywa. Strasznie marudny w ostatnich dniach się zrobił. Podejrzewam ząbkowanie...

Aha, jeszcze jedno- Czy blog jest czytelny? Dodałam ostatnio tło i nie jestem przekonana czy to był dobry pomysł. Też źle się wam czyta czy ja ślepa jestem? ;)




4 komentarze:

  1. Motylek się ładnie prezentuje, a w moje gusta stuprocentowo wpada, bo zielony :)

    Jestem ciekawska, to zapytam. Jesteś może z Poznania? Szukam blogerek hand-made z tego miasta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, jestem z województwa śląskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Kompozycja kolorystyczna bloga fajna, ale osoby mające problem ze wzrokiem mogą uznać, że kontrast między tłem a tekstem jest za mały. Zielony tekst na tych ciemnych marginesach też by się lepiej prezentował, gdyby były one ciut jaśniejsze... Ale poza tym jest fajnie przemyślane :) Ja niedawno odkryłam taki gadżet do bloga - LinkWithin, czyli inaczej "You might also like". Tworzy automatycznie pod postami linki do innych Twoich postów, dzięki temu reklamuj inne wpisy i zwiększa ilość wejść. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje sugestie utwierdzają mnie tylko w tym by zmienić jednak wygląd blogu. W końcu chodzi o to by było czytelnie a nawet mnie męczy ta kolorystyka- próbowałam różnych kolorów czcionki ale każda wychodzi kiepsko na tym tle... LinkWithin fajna sprawa- postów na blogu przybywa więc muszę się gdzies zorientować jak dodać ten gadżet :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Miło mi poznać Twoją opinię.